» »

AMD Navi - GPU

AMD Navi - GPU

Temo vidijo: vsi
««
172 / 172
»
»»

cenzuriran1 ::

FlyingBee je izjavil:

Ne, AMD ima boljše grafe, samo iz radodarnosti jih daje ceneje glede na zmogljivost. Že 20 let ponuja boljši p/p, vseeno pa vedno boljši tech.

Dejansko je vseeno, a imas 120 framov ali 119 framov/s, samo nedorasli otroci (tudi pri 40ih), nekaj drkajo na to, podobno kot na nepomembne neprobleme kot je fuzbal, košarka... Kaj pa je pomembno, je, da so AMDjevi gonilniki odprtokodni, NVidija pa vedno bolj zapira hardware preko gonilnikov. To je pa nekaj, kar pa je pomembno, sicer bomo čez 10 let kupovali gonilnike in ne hardwara. Pa se otroci, kot običajno, ne zavedajo kaj je res pomembno in kaj ne.

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Čez 10 let bo AMD še vedno imel odprtokodne gonilnike, če bo še imel Radeonke.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

cenzuriran1 ::

FlyingBee je izjavil:

Čez 10 let bo AMD še vedno imel odprtokodne gonilnike, če bo še imel Radeonke.

Če bojo vsi drkali na nvidia kartice, jih ne bo imel, ker bojo delničarji pritisnili na njih, da ne služijo toliko, kot bi lahko z ožemanjem uporabnikov preko driverjev.

To je pribljižno enako kot z delavskimi pravicami, imaš in ohranjaš jih tako, da se izogibaš tistih, ki jih kršijo.

FlyingBee ::

Lol in ti o fanboyih.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

FlyingBee ::

Očitno AMDju tudi ni vseeno glede RT.

The way Kepler L2 puts it, RDNA 4 will feature a fundamentally transformed ray tracing hardware solution from the ones on RDNA 2 and RDNA 3. This could probably delegate more of the ray tracing workflow onto fixed-function hardware, unburdening the shader engines further.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Jarno ::

RT je postal statistično uporaben s frame-gen. Tudi PS5 Pro naj bi poganjala RDNA 4.0 zadevca, so se že dogovorili.
#65W!

FlyingBee ::

Dokler ne bo na AMD delal, potem je RT brez veze zadevca.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Jarno ::

Če ti tako rečeš. Je pa res "FSR 3.1 to the rescue!" za vse tiste, ki so od nVidie dobili "prst v tazadnjo".
#65W!

FlyingBee ::

Saj pravim, zdaj pa bo tisto pravo, ko AMD naredi zadevo aktualno.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Jarno ()

DarwiN ::

Oh ja, AMD-jev zloglasni perpetuum mobile - software magic, ki bo pokoril hardware+software rešitev od Nvidije in Intela, ki za brezveze trošita silicij z namenskim hardwareom (Tensor/XMX jedra) na čipih. 8-)

FSR 3.1.. Nvidia killer feature.. Just around the corner. #Just_Wait :)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

Jarno ::

Tokrat ima Darwin prav, nekateri beboti pa že od RTX 2000 serije drago kupujejo snake oil.
#65W!

FlyingBee ::

Rtx 2000 je prinesla boljši p/p od 1000 serije, bučko.

DarwiN je izjavil:

Oh ja, AMD-jev zloglasni perpetuum mobile - software magic, ki bo pokoril hardware+software rešitev od Nvidije in Intela, ki za brezveze trošita silicij z namenskim hardwareom (Tensor/XMX jedra) na čipih. 8-)

FSR 3.1.. Nvidia killer feature.. Just around the corner. #Just_Wait :)

Čakaj malo, zdaj gre pa zares. In to v konzoli!
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FlyingBee ()

DarwiN ::

Grem stavit, da bo AMD spet potreboval ~6 let za pravi odgovor na DLSS.. RDNA5 bo gotovo vseboval nek ekvivalent tensor jedrom.. In the meantime pa samo prodajajo vroč zrak v obliki FSR zmazkov.

Podobno kot je bil obupani Intel prisiljen pozabiti na učinkovitost/porabo procesorjev v krčevitem boju, da bi obdržal glavo nad gladino, tako je obupani AMD prisiljen pozabiti na kakovost slike v upscaling bitki. Jeba, glavno da so fps-ji, enkrat v prihodnosti bomo pa že ponudili proper zadevo.

Čakaj malo, zdaj gre pa zares. In to v konzoli!

Beh, dokler ne dodajo neke vrste HW deep learninga, bodo vedno 10 korakov za Nvidijo/Intelom. Nvidija bo namreč tudi izdala DLSS 4.0.. Intel prav tako.

FPS-jev pa bo kot smetja.. To pa verjamem. Konzole znajo skočit iz 60fps tudi na 200fps čez noč. :D
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

tikitoki ::

A zato or nvidiji krpajo pomanjkanje vrama z neprikazovanjem tekstur?
Res neverjetna kakovost slike. Rolf

Jarno ::

Se spomnim, kako sem bil "kregan", ko sem omenil, da je Igor's Lab imel prav glede napajalnega priključka pri RTX 4x00 seriji.
Sedaj po YT že vsi po malem jamrajo, da je zadeva fail.
In ja, DP 1.4 je enostavno boljša zadeva od DP 2.1, ker so nVidiine rešitve boljše. /s

Ergo, nekateri tukaj trolate v dokaj specifični temi, sami pa zanemarjate obstoječe teme o nVidia grafičnih karticah.
#65W!

DarwiN ::

DP 2.1 boš ti potreboval čez 16 let nekje. :D

AMD bo pa ravno tako uvedel nov napajalni priključek.. Takoj, ko bodo spet uspeli izdelat ~+++250W kartico. Bili so porodni krči, kot se pogosto zgodi z novimi tehnologijami, ampak 12V-2x6 kabli so here to stay.. To je nov standard.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Jarno ::

Standard kot standard, načeloma nihče nima nič proti novim standardom.
Kriviti kupce, ker si "Too big to fail" je pa druga zgodba.

#65W!

FlyingBee ::

Vsekakor si YT mojstri polnijo žepe, ja. Pretiravanje prinaša denar.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

DarwiN ::

Pač evolucija. 12vhpwr se je res izkazal za garbage, zato je izšla izboljšana 12v2x6 različica in tokrat se ne bo kadilo. Cena napredka, jebat ga. In dejansko gre za napredek, ker je vsekakor boljše oz. lepše imeti 1 tanjši kabel+priključek kot 2 debela.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Jarno ::

Kakorkoli, pri AMD-ju najbolj "migajo" tam, kjer bi naj v neki prihodnosti zavohali prihodke.

High Performance Computing (HPC) je eno takšnih področij.

https://wccftech.com/amd-instinct-mi300...

TL;DR

Sinhronizacija podatkov med cpu in gpu enoto precej zmanjša splošno učinkovitost izvajanja kode.
Če le to odpraviš s tudi fizično poenotenim pomnilniškim prostorom, je lahko pospešek do štirikraten.
#65W!

FlyingBee ::

Sigurno, tudi nv in ostala konkurenca. V financial q reportih enih in drugih se lepo vidi. Gaming je še živ, ampak očitno bosta AMD in Intel v mid, low range, nv pa bomo še videli, lahko, da bodo skenslali 5090.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Jarno ::

Za RTX 5090 je dobro, da ga ne skenslajo in sicer iz par razlogov. Prvi je vsekakor, da bo ta gpu dober za testiranje cpu-jev. Trenutno mi gre prav na živce, če kdo sodobne cpu-je v igrah primerja npr. z RTX 3090. Drugi zanimiv razlog je tudi razvoj iger. Ta lahko traja več let in že v štartu je dobro začeti z beefy gpu-ji, ker potem tehnologija praviloma dohiteva.
#65W!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jarno ()

oo7 ::

AMD RDNA 5 To Be A Completely New GPU Architecture From The Ground Up, RDNA 4 Mostly Fixes RDNA 3 Issues & Improves Ray Tracing

https://wccftech.com/amd-rdna-5-complet...
««
172 / 172
»
»»